Grib-Koret i Mårum

Kenneth Lauritzen som har stor korerfaring leder Grib Koret i Mårum. Koret har et blandet repertoire og deltager ved enkelte gudstjenester i kirken. Bor man ikke i sognet, kan man selvfølgelig også være med, men det er i Mårum kirke der øves.

Grib-Koret er et demokratisk kor, forstået på den måde, at kormedlemmerne får indflydelse og kan komme med sangønsker.

Øvedag er onsdag fra kl. 17.00 - 19.00 i Mårum kirke.

Hvis du har spørgsmål så skriv eller ring til Kenneth på: Kenneth-lauritzen@hotmail.com eller tlf. 28748054.

En prøvegang

Man er velkommen til at komme og prøve at være med, men er det noget man har lyst til at deltage i, skal man tilmeldes og betale.

Tilmeldinge og betaling

Det koster 850.- kr. pr. halvår at deltage i koret. Der betales ved tilmeldingen via linket her på siden.

Tilmelding og betaling for 2. halvår 2024